Møbelvirksomhed Går En Ekstra Mil For Kunderne

Billede: mmodings

Lige siden Moodings.com blev stiftet, har folkene bag haft et ønske om at levere kundeservice på et ekstraordinært højt niveau. Hos Moodings.com skal købsoplevelsen være mindst lige så god som i fysiske møbelforretninger – og allerhelst bedre. Det, synes vi, er fair, og derfor kvitterer vi med lidt omtale.

Folkene bag Moodings.com har lige siden stiftelsen af webshoppen haft en klar vision. De har ønsket at levere ekstraordinært højt serviceniveau.

Glade kunder er loyale kunder, og meget tyder på, at forretningsmodellen med kunden i fokus er en ubetinget succes for Moodings.com, der for nyligt offentliggjorde et fornemt regnskab for seneste regnskabsår.

At ville gå en ekstra mil for kunderne synes vi er fair, og derfor bringer vi lidt omtale af Moodings.com.

I det følgende vil du blive introduceret til virksomheden samt få indsigt i, hvilke initiativer de har sat i søen med henblik på at levere en kundeserviceoplevelse ud over det sædvanlige.

Kort om Moodings.com

Moodings.com blev stiftet i 2015, og selvom der er tale om et .com-domæne, er Moodings.com indtil videre udelukkende en dansk webshop. Sproget er på dansk, og langt de fleste kunder er danske.

Moodings.com elsker det personlige hjem, hvor praktiske funktioner, stemninger, æstetik og sanseindtryk forenes og skaber de smukkeste og bedste rammer for den enkeltes liv.

Derfor arbejder de hver eneste dag på at tilbyde et bredt og inspirerende designunivers, så forbrugeren kan håndplukke de produkter, som vedkommende er på udkig efter.

Hos Moodings.com finder man produkter fra over 100 brands, blandt andet House Doctor, Normann Copenhagen og Bloomingville, og Moodings.com har et erklæret mål om at forene den lille designbutik og det gigantiske stormagasin på en og samme platform.

Disse initiativer skal få kunden til at føle sig i centrum

Moodings.com har, som nævnt, iværksat flere initiativer med henblik på at give kunden en købsoplevelse ud over det sædvanlige, og meget tyder på, at Moodings.com lykkes med deres foretagende.

På Trustpilot scorer webshoppen nemlig imponerende 9,3 i karakter, og omkring 90 % af alle anmeldelser indeholder bedømmelsen ’excellent’

Herunder har vi samlet en række af webshoppens fair initiativer i punktform:

  • Meget overskuelig kundeservicesektion, hvor man hurtigt finder informationer om alt fra ordrestatus til reklamation
  • Et yderst lækkert og brugervenligt design
  • Et ekstremt stort produktudvalg
  • Grundige, letforståelige besvarelser af de oftest stillede spørgsmål
  • Formidabel søgefunktion på hjemmesiden, så man let finder, hvad man søger
  • Kundeserviceafdelingen kan træffes via flere forskellige medier i brede tidsrum
  • Hurtig levering
  • 30 dages returret
  • Gratis fragt

Relaterede nyheder